Wednesday, July 30, 2008

Mentadbir Mimpi Sendiri

Hampir semua daripada kita bermimpi. Ada yang percaya pada mimpi dan ada juga yang tidak. Kata-kata seperti mimpi adalah mainan tidur sering terkeluar daripada mulut mereka yang tidak mempercayai mimpi.

Namun pernahkah anda terfikir bahawa jika di lihat sejarah para rasul dan nabi mereka sering mendapat petunjuk daripada mimpi. Nabi Yusuf misalnya bermimpi bulan dan bintang sujud kepada beliau. Dan petunjuk daripada mimpi itu beliau bakal menjadi pemimpin.

Mimpi juga mempunyai tiga peringkat dan anda perlu tahu mimpi yang bagaimana boleh dikaitkan dengan kehidupan seharian dan mimpi yang bagaimana dikatakan mainan tidur.

Puan Dalina merupakan salah seorang kolumnis MIDI memberi kursus bagaimana caranya untuk anda mentafsir dan mentadbir mimpi dengan betul. Anda boleh tahu dengan lebih terperini mengenai beliau dengan melawat laman web dan blog beliau seperti yang tertera dibawah :-
===> http://www.quinconsult.my
===> http://ahlitafsirmimpi.blogspot.com
===> http://PsychicChild-Warisah.blogspot.com

juga menghubungi beliau :-

DALINA ISMAIL
Principal ConsultantQuin Consult
019 - 3303154
Tel/Fax: 03 - 8943 5746
email : quinconsult@gmail.com

1 comment:

QUIN CONSULT said...

Terima Kasih Yatie,

anda memang baik sebab suka tolong orang. Terima kasih kerana mempromo website dan blog saya. Insyaallah jika ada pembaca yang berminat belajar tentang mimpi, akan saya usahakan untuk mencurahkan ilmu.

Sambil itu saya sarankan pembaca menghadiri kursus Unmasking The Unconscious Mind (lihat tarikh kursus di quinconsult.my) untuk memahami lebih lanjut tentang minda luar sedar yang memainkan peranan untuk menayangkan mimpi kala kita lena.

Salam,

Dalina 31/07/08